I TAK SIĘ ZACZYNA...

by - czerwca 22, 2015


Nie jestem pewna czy pisanie pierwszych wpisów nie wyszło już z mody, ale ja zawsze miałam do nich sentyment.

Tak więc, witam cię drogi czytelniku na moim nowym blogu. Mam na imię Klaudia, ale jestem tu incognito, więc mów mi Czarna Kropka, albo po prostu Kropka. 


TO O CO TU CHODZI?
Pewien bardzo inteligentny człowiek (Andrzej Tucholski), zrobił serię na temat początków z blogiem. Bardzo mi to pomogło i chciała bym mu podziękować. Dzięki niemu zdecydowałam że mój blog nie będzie blogiem lifestylowym, ponieważ:
  1. Po pewnym czasie staje się to nudne
  2. Nie jest to forma bloga która daje ci miejsce do popisu i trudniej jest się doskonalić
  3. Ludzi to nie przyciąga
Więc dużo myślałam i zdałam sobie sprawę że nie chce aby mój blog ograniczył się do jednego tematu. Zdałam sobie sprawę, że w każdym wieku, a szczególnie moim (mam 18 lat), wywiera się dużą presja na samodoskonalenie się i wybieranie swojej ścieżki życiowej. O tym będę pisać. Stworzyłam tego bloga dla osób takich jak ja: chcących się samodoskonalić, odnaleźć siebie, chcących wybrać właściwy kierunek i nielubiących marnować swojego czasu. Więc jeśli chociaż jedna z tych fraz do ciebie przemawia to mam nadzieje że pozostaniesz ze mną na dłużej. 

MOC JEST ZE MNĄ
Nowy blog niesie za sobą nowe możliwości i pomysły. Chcę aby było to wyjątkowe miejsce, tak więc wpadłam na kilka pomysłów. Jednym z nich jest TYGODNIOWA MAŁA CZARNA. Będzie ona pojawiać się co sobotę i będzie to zbiór zdjęć z mojego tygodnia + ciekawych artykułów które przeczytałam. Kolejnym pomysłem są cykle. Jeden z nich (cykl wakacyjny) przedstawię bliżej już niedługo. Nowe posty pojawiać się będą od 3 do 5 razy w tygodniu.

Pragnę aby każdy na blogu poczuł się komfortowo, więc zapraszam do komentowania i dyskusji.
Zachęcam także do zapisywania się do newslettera, aby nie przegapić nowych wpisów.

Po więcej informacji zapraszam do zakładki: PIERWSZY RAZ.

Ps Jak widać jeszcze nie wszystko na stronie jest gotowe. Proszę o cierpliwość i wyrozumiałość. Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, jak udoskonalić bloga, to zapraszam do przedstawienia go na ckropka@outlook.pl .

You May Also Like

4 komentarze

  1. Zapowiada się ciekawie. W końcu blog z pomysłem ;)

    melomol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na następne posty! :) zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,czekam na kolejne wpisy :)
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zapowiada. Oczywiście obserwuję ;)
    Zapraszam także na mojego bloga: creativethingsbycreativegirl.blogspot.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń