#SERIA WAKACYJNA - JAK FAJNIE SPĘDZIĆ WAKACJE?

by - czerwca 29, 2015


Wszyscy wiemy jak łatwo rozleniwić się w wakacje. Nie mówię że to źle, ale równie dobrze możemy ten czas spędzić produktywnie i ciekawię. Dlatego w tym miesiącu, co poniedziałek będą ukazywać się posty z serii wakacyjnej. Postanowiłam zacząć od pomysłów jak fajnie spędzić wakacje. Oto kilka które przyszły mi do głowy:


RUSZ SIĘ
Tak wiem że to trudne. Ale patrzymy na te fit dziewczyny i zazdrościmy im figury. Wakacje to świetna pora aby te marzenia spełnić. Nie chodzi tylko o lepszą figurę, ale także o nasze zdrowie. Kiedy się ruszamy to nie tylko nasze ciało nam dziękuję, ale także umysł. Więc czemu nie? Jak nie lubisz biegać, po pójdź na rower albo spacer. Jeśli od dawna chciałaś zacząć jogę, to na YouTubie są świetne lekcję które pomogą ci się wdrążyć. Wystarczy chcieć.


ODRABIANIE ZALEGŁOŚCI
To jest bardzo przydatne jeśli są to nasze ostatnie wakacje przed maturą czy innym ważnym testem. Nie mówię tutaj o zakuwaniu codziennie po kilka godzin, ale może warto zastanowić się o nam w tym roku poszło gorzej i skupić się na tym np. raz czy dwa w tygodniu? Jeśli poświęcimy 4 godziny tygodniowo to przecież nic nam się nie staniem, a to może zdecydować o naszej przyszłości. 


WYPRÓBUJ NOWE PRZEPISY
Może chciałabyś przejść na weganizm, albo po prostu lepiej się odżywiać? W wakacje łatwiej jest zacząć, bo nie mamy tak wielu pokus. Mamy też więcej czasu na wypróbowanie ciekawych przepisów. Więc przygotuj fartuszek i bierz się za gotowanie.


TROCHĘ PRZYJEMNOŚCI
W te wakacje ustaliłam że przeczytam 6 książek. Nie mam za dużo czasu na czytanie w roku szkolnym, więc w wakacje staram się nadrobić zaległości, te książkowe jak również serialowe/filmowe. W końcu nie zawsze trzeba być produktywnym.


ZASTANÓW SIĘ NAD SWOJĄ PRZYSZŁOŚCIĄ
Wiele osób nie wie co chce robić w życiu i w wakacje mają więcej czasu na zastanowienie się co przynosi im radość. Ja osobiście uwielbiam czytać wiadomości i interesuję mnie prawo jak i geografia. Dla mnie wybór był prosty, ale wiele osób wciąż jest zagubionych. Może warto się odnaleźć?


WYJDŹ Z DOMU
Chociaż raz w tygodniu. I może to równie dobrze być spotkanie ze znajomymi, jak i jakieś ciekawe wydarzenie (koncert, teatr czy festiwal). A może fajnie by było w końcu spędzić rodzinny dzień? Nie możemy zaszywać się w domu i spędzić wakacje jak pustelnicy. Czasami lepiej jest być z ludźmi.


ZREALIZUJ „TEN” PROJEKT
Dla mnie to był blog. Odkładałam to tak długo, aż w końcu postanowiłam działać. Dla każdego to coś innego. Może chcesz poprawić umiejętności rysowania, albo nauczyć się grać na pianinie? To TWÓJ projekt i tyko ty możesz zdecydować co z nim zrobić.


ODPOCZNIJ
Niby oczywiste, ale znam wiele osób które zawsze planują sobie tak wiele, że wracają do szkoły wycieńczeni. Więc „wrzuć na luz”. Zrelaksuj się i po prostu ciesz się z wakacji, bo następne będziesz miał dopiero za rok.


I jak wam się podoba? Wykorzystacie coś z tych rad? A może macie jakieś swoje pomysły?

You May Also Like

7 komentarze

  1. W te wakacje biorę się za gitarę. Nie ma to tamto.

    melomol.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś specjalnych postanowień nie mam, ale na pewno nie będę leżeć do góry brzuchem całe lato. Po pierwsze chcę do nowego roku szkolnego skończyć naukę HTML i CSS i może się pobawić próbując robić jakąś fikcyjną stronę, gdzie będą treści na zasadzie kopiuj wklej (tak tylko żeby przećwiczyć to czego się nauczyłam. Zaczęłam kurs w kwietniu (z książki), w maju ze względu na poprawy i podciąganie ocen trochę zwolniłam tępo, a teraz znowu wracam. Również chcę trochę poczytać i zerknąć trochę do stary książek. Ostatnio podjęłam decyzję, że będę zdawać rozszerzony polski więc może poczyta się kilka ważniejszych lektur.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także nie mam planów na te wakacje, bo jakoś nad tym nie myślałam. Na pewno przeczytam książki które niedawno zamówiłam, poprawie się w rysowaniu. Zamierzam też zacząć jeździć na rowerze bo w oku szkolnym nie było czasu ruszyć się z domu.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim planem na wakacje było uczyć się do matury, a poza tym planowałam zacząć je za tydzień - imprezą u koleżanki. Z tych blogowych spraw już wszystko załatwiłam i przykro jest tak siedzieć i co pół godziny sprawdzać pustą pocztę :/ Chyba rzeczywiście łatwiej będzie się zmęczyć, żeby lepiej spać w te wakacje. Od początku chyba ani razu nie wyszłam na dwór.
    Tylko motywacji brak.
    Świetne porady ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. W tym roku biorę się za siebie :D

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja w wakacje zabieram się za bloga, bo nie miałam na to czasu w roku szkolnym :( dodatkowo, planuję więcej spotykać się ze znajomymi oraz porządnie odpocząć, przeczytać zaległe książki, obejrzeć zaległy silmy i seriale!

    http://onlymymoonlight.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobne plany na te wakacje. Na pewno nie chcę ich przepuścić jak w tamtym roku na leżeniu i nic nie robieniu.

    OdpowiedzUsuń