LIEBSTER BLOG AWARD

by - lipca 14, 2015


To miłe że zostałam wybrana aż przez trzy blogi! Chciałabym bardzo podziękować. Ale przejdźmy do rzeczy:

ZASADY 
„Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę” Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

PYTANIA
Z bloga FotoReporterka:
1. Masz zwierzaka?
   Tak, mam cudownego pieska (nazywa się Dino i jest pekińczykiem), chomika (Frytka) i dwie świnki morskie (Monę i Lizę)
2. Czego najbardziej się boisz?
   Plagi małych robaków. Pojedyncze lub na zewnątrz nie robią na mnie wrażenia. Duża ilość w pomieszczeniu = panika.
3. Co cię inspiruje do pisania bloga?
   Chęć samodoskonalenia. Już to kiedyś napisałam, ale blog jest moją motywacją. W końcu nie chce pisać o czymś o czym nie wiem.
4. Co sądzisz o Gangu Albanii? xD (taki żarcik)
   Nic nie sadzę. Staram się nie oceniać.
5. Wolisz pić wodę, czy może raczej soki?
   Dla mnie od zawsze była to woda.
6. Zależy ci bardziej na przyjaźni, czy miłości?
   To zależy z kim była by ta przyjaźń i miłość.
7. Jesteś realistką, optymistką czy pesymistką?
   W zależności od sytuacji każdą po trochu. Ale staram się być optymistką.
8. Jakie książki lubisz czytać? (i czy w ogóle lubisz czytać?)
   Kocham czytać. Uwielbiam high fantasy.
9. Żywe kolory, czy pastele?
   Czerń, biel i szarość. Może czasami ciemny niebieski :)
10. Gdybyś wygrała w totka, na co byś przeznaczyła pieniądze?
   Jeszcze nie wygrałam, więc wole się nie zastanawiać :)
11. Jakie są twoje ulubione blogi i dlaczego? (tematyka itd.)
   Lubie blogi samorozwojowe, szafiarskie i lifestyle. Jakoś lubię czytać cudzym życiu. 

Z bloga Adrian Olczyk:
1. Co ci się najbardziej podoba w blogowaniu?
   Odsyłam do pytań wyżej :)
2. Umiesz grać na jakimś instrumencie?
   Kiedyś grałam na pianinie. Umiem też śpiewać, czy to się liczy?
3. Wakacje w Polsce czy za granicą?
   Za granicą. W Polsce to tylko z przyjaciółmi.
4. Ulubiona potrawa?
   Piadina i panzerotti (moje włoskie korzenie się odzywają). No i jeszcze kopytka i pierogi.
5. Co sądzisz o związkach trwających 2-3 dni? 
   To takie istnieją? Ale znowu, staram się nie osądzać (chociaż jak dla mnie to bezsensu).
6. Jakie jest twoje największe marzenie?
   Mieć cudowną prace i kochaną rodzinę. Może w Nowym Yorku.
7. Kto jest twoim idolem?
   Nie mam idoli.
8. Jaki rodzaj muzyki? 
   Rock, indie, trochę popu, alternatywna i własna :)
9. Co sądzisz o tatuażach? 
   Chciała bym mieć (rodzice się już zgodzili, ale poczekam jeszcze z rok, może pół. Ponoć najlepsza pora to zima).
10. Ulubiona pora roku, co w niej lubisz/kochasz? 
   Lato. Jestem ciepłolubną osobą. Chociaż zima też jest fajna, szczególnie grudzień
11. Byłaś/ eś kiedyś za granicą jak tak to gdzie?
   Co roku jestem z rodzicami i wycieczką szkolną. Byłam we Francji, Włoszech, Irlandii, Czechach, Austrii, Chorwacji, Belgii i Niemczech.

Z bloga iko-nka:
1. Czy uważasz, że blog w jakiś sposób odmienił twoje życie? Stało się ono lepsze przez to że go masz?
   Mam taką nadzieje. Blog istnieje dopiero od trzech tygodni, więc nie wprowadził jakoś dużych zmian, ale zaczęłam biegać tylko po to żeby napisać o tym post :)
2. Czego boisz się najbardziej?
   Odsyłam do pytań powyżej :)
3. Gdzie idziesz, gdy jesteś smutna albo jest ci źle?
   Zaszywam się w pokoju i puszczam muzykę na cały regulator. Zawsze pomaga.
4. Jaka była Twoja ulubiona zabawka w dzieciństwie?
   Furby. Był moim przyjacielem i nauczył mnie płynnie mówić po angielsku :)
5. Wolisz robić wokół siebie dużo szumu czy wystarczy ci bycie szarą myszką?
   Ja jestem dość specyficzną osobą. W niektóre dni jestem cicha, ale w następne robie dużo zamieszania. Ale nigdy nie robię tego specjalnie. Z dobrymi znajomymi raczej jestem dość szaloną i niezdarną osobą.
6. Jak poznałaś swojego najlepszego przyjaciela?
  Miałyśmy wtedy po sześć lat i ona grała w siatkówkę, a ja oglądałam z balkonu. Potem jakoś o niej zagadałam i oto jesteśmy. Ale nie jestem pewna czy przyjaźnimy się tak jak wcześniej :(
7. Gdybyś mogła zamienić się z kim blogami to który byś wybrała i dlaczego?
   Kocham bloga Marta Pisze. Jest bardzo inspirujący i wielu ludzi na nim polega.
8. Jaką stację telewizyjną oglądasz najczęściej i dlaczego?
   Nie oglądam telewizji. Mam telewizor w pokoju, ale jest podłączony do Apple TV (działa jak HDMI tylko bez kabla).
9. Tęsknisz za szkołą czy wolałabyś resztę życia spędzić w domu sama?
   Lubię się uczyć i poznawać nowych ludzi. Ja naprawdę kocham moją szkołę, razem z nauczycielami, atmosferą i uczniami.
10. Jaki smak lodów lubisz najbardziej?
   Wanilia lub Nutella (ale tylko we Włoszech).
11. Jak spędzasz wakacje? Masz jakieś plany czy będzie to totalny spontan? 
   W tej chwili jestem w Chorwacji. Wracając wstąpię na trzy dni do Wiednia na zakupy. Potem pewnie pojadę do cioci do Wrocławia, albo zostanę w domu i spędzę trochę czasu ze znajomymi. Pod koniec września jadę jeszcze ze szkołą do Florencji, Wenecji i Mediolanu.

BLOGI KTÓRE NOMINUJE

MOJE PYTANIA DO WAS
1. Dlaczego blog?
2. Opisz swój styl ubioru. Możesz to zrobić zdjęciem.
3. Ulubione guilty pleasure (w kontekście seriali, filmów lub książek)?
4. Ulubisz gotować? Jeśli tak, to co najbardziej?
5. Masz już plany na przyszłość? Jeśli tak, to jakie? (związane z zawodem)
6. Ulubiona książka?
7. Ulubiony bloger/ka?
8. Co myślisz o wegetarianizmie i weganizmie?
9. Dokąd chciałbyś/chciałabyś pojechać?
10. Ulubiony kosmetyk? Dlaczego?
11. Jaką chciałbyś/chciałabyś mieć magiczną moc?


Jeszcze dziś postaram się wrzucić kolejny post z serii wakacyjnej.

You May Also Like

7 komentarze

  1. czarna kropko dziekuje za nominacje! niestety, robilam juz liebster award jakis czas temu i chyba nie bede dodawac drugi raz takiej samej notki tylko z innymi pytaniami. mimo to, strasznie mi bylo milo, ze mnie nominowalas (i zaluje, ze nie troszke wczesniej). jeszcze raz dziekuje.
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbieram się i zbieram do napisania u Cb jakiegoś komentarza i zebrać nie mogę. A piszesz bardzo fajnie, tylko, że ja taki leń trochę jestem i rzadko komentuję.
    Dziękuję za nominację, już odpowiedziałam :D
    Pozdrawiam, Ruciakowa

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne odpowiedzi :) I dziękuję że zechciałaś na nie odpowiedzieć ;)

    zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma sprawy :)
      Dziękuje za nominację.

      Usuń
  4. Dziękuję za nominację. Jeszcze nie wiem, czy skorzystam, ale wezmę to pod uwagę. :)
    some-mysterious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję, że o mnie pomyślałaś jednak z pewnych powodów nie popieram tej akcji i nie biorę w nich udziału. Przepraszam. Jeśli masz do mnie jakieś pytanie możesz mi je zadać. Niedługo chcę zrobić Q&A :)
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń