MOJE ULUBIONE SERIALE

by - lipca 30, 2015


Jestem serialowym maniakiem. Kocham je oglądać, ale ostatnio postanowiłam z kilku zrezygnować bo ich liczba przekraczałam 20. To była trudna walka i postanowiłam przestawić wam seriale które ze mną zostały i dlaczego postanowiłam je zatrzymać. (Jak klikniecie na tytuły, to zabierze was do zwiastunów)

Pokochałam go za pierwszy sezon, który jest moim ulubionym. Kiedy usłyszałam że twórca Glee robi nowy serial, postanowiłam dać mu szanse. Nie żałuje i oczekuje następnego sezonu z Lady Gagą. Do tego każdy sezon opowiada zupełnie inną historie, więc nigdy się nie nudzi. 

Czy trzeba coś jeszcze dodawać? Już kilkakrotnie wyraziłam moją miłość do tej serii książek, więc jak mogłabym nie oglądać serialu? Faktem jest że aktorska wersja nie zawsze odpowiada papierowej (a szczególnie nie będzie w następnym sezonie), ale ja się akurat z tego cieszę. Kiedy jeszcze znałam wszystkie spoilery zanim pojawił się nowy odcinek, było trochę nudno. W nowym  sezonie przynajmniej naprawdę zacznę się bać o ulubionych bohaterów.

Świetnie napisany i wyreżyserowane serial! Pokochałam go od pierwszej minuty. Cudowna gra aktorska, szczególnie mojej ulubionej Violi Davis. Polecam każdemu aby dał mu szanse, szczególnie że Ameryka już serial nagrodziła i doceniła.

Jak już kiedyś wspominałam, moim „guilty pleasure" są superbohaterowie. Kocham Marvela i nie jestem w stanie przegapić żadnego ich widowiska, dlatego tyle jego seriali. Ale zacznijmy od „Marvel's Agent Carter”. Jest to naprawdę dobry serial, szczególnie jeśli ktoś lubi klimaty lat 30. Trochę rozczarowali mnie „ Agents of S.H.I.E.L.D.”, ale z każdym odcinkiem robi się coraz lepiej. Drugi sezon był na dość dobrym poziomie, więc jeśli ktoś też jest fanem, to warto dać szanse. Na koniec zostawiłam najlepsze. „Daredevil” jest tak niespodziewanie dobry, że aż nie da się tego opisać. Nie jest to jakaś cukierkowa opowieść, tylko bardzo realna historia ze świetną obsadą. Polecam każdemu, nawet tym co komiksów nielubą.

Genialny haker walczący ze złą korporacją. Schemat tak powtarzalny, że naprawdę jestem zdziwiona tym, że serial potrafi nieźle zaskoczyć. Jest dobry, naprawdę dobry. Wystarczy przeczytać jakąkolwiek recenzje, aby przekonać się co do tego.

Jest to komedia, opowiadająca o życiu Piper Chapman, która poszła siedzieć, za przeniesienie walizki w młodości. Cudownie pokazany jest świat więzienny, że aż nie chce się myśleć o momencie w którym Piper z niego wyjdzie. Świetna produkcja.

Oglądając pilot byłam przygotowana na katastrofę. Jak dobrze, że się myliłam. Serial reklamowany jako „guilty pleasure”, okazał się być niegodny tego miana. Jest wspaniały pod każdym względem. Z odcinka na odcinek staje się coraz lepszy, a przepiękne Szkockie miejsca przyciągają wzrok.

Oglądać! I to już!

Czy jest jeszcze osoba która o tym nie słyszała? Zamiast zastanowić się czy serial jest wart twoich chwil, wystarczy spojrzeć na obsadę: Benedict Cumberbatch, Martin Freeman, Andrew Scott i Mark Gatiss. Czy tacy aktorzy zagraliby w okropnym serialu?

Scream: duże zaskoczenie, chociaż od zawsze lubiłam seriale MTV. Pretty Little Liars: wciąż oglądam, aby w końcu dowiedzieć się kim jest A. Supernatural: Jensen Ackles. Misha Collins. Muszę coś dodawać? Teen Wolf: Bo kocham Dylana O’Briena miłością prawdziwą i nigdy niegasnącą. Once Upon a Time: No bo kto nielubi bajek, szczególnie że mamy trochę zmienione historie naszych ulubionych postaci z dzieciństwa.

A jakie są wasze ulubione? Oglądacie coś z listy, czy zupełnie niepodobne seriale?

You May Also Like

17 komentarze

  1. :o Scream <3 Wiesz, że potwierdzili 2 sezon :o <333 A jeśli lubisz klimaty post-apo i z nastolatkami to polecam "the 100". Kocham ten serial. Ale mój najukochańszy serial to "my mad fat diary". Jest o dziewczynie mieszkającej w Stamford w UK(nie znam się dokładnie :)) z pewną chorobą psychiczną, która w końcu wychodzi z kliniki(tak to nazywam) dla osób o podobnych problemach. No i czas akcji jest kiedy słuchali muzyki z takich śmiesznych przenośnych radyjek :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. The 100 też oglądałam. Jest dobry, ale wole poczekać na książki a potem ewentualnie do niego wrócić. O "my mad fat diary" też słyszałam, ale już i tak mam za długą listę, więc może kiedy coś znowu odpadnie...

      Usuń
  2. Ja oglądam jedynie dwa seriale: "Gra o Tron" i "House of Cards". Grę o Tron dopiero zaczęłam, i mimo iż mi się podoba, zrobię sobie przerwę żeby najpierw sięgnąć po książkę. Jakiś czas temu miałam kompletnego bzika na punkcie "Dr. House", szkoda, że już się skończył. Uwielbiałam ten serial i zarywałam dla niego noce :D.
    Kiedyś skusiłam się na obejrzenie paru odcinków PLL, ale się rozczarowałam. Kompletnie nie moje klimaty, serial mi się wyjątkowo nie spodobał.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uważam że PLL nie jest dobre, ale i tak muszę wiedzieć kim jest A.

      Usuń
  3. Ja żadnych z tych akurat nie oglądam. Mam na seriale strasznie mało czasu i zazwyczaj opuszczam je po góra trzech sezonach. Na czas wakacji lecą powtórki Rancza, więc oglądam, bo to jak na razie jedyny dobry polski serial moim zdaniem. Przed wakacjami stanęłam na "Ucieczce w kosmos" i "Walking Dead" oba są dobre, ale jakoś nie mogę ich dokończyć.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla zapracowanych polecam Sherlocka. Trzy sezony po trzy odcinki :)

      Usuń
  4. Ja wgl nic nie oglądam z tej listy :D
    Moimi typami jest np: Pierwsza Miłość, M jak miłość, Szkoła itp. hehehe

    http://blog-bloggerek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię Polskich produkcji, ale może się na coś skusisz?

      Usuń
    2. Czemu nie :D
      Jutro wolny czas... pewnie coś oglądnę :)

      ------------------------------------
      Zostałaś przeze mnie nominowana :)
      Więcej szczegółów na blogu --->
      http://blog-bloggerek.blogspot.com/2015/07/fanpage-google-e-mail.html#comment-form

      Usuń
  5. Oglądam jeden serial z tej listy : Ones Upon a Time. Kocham, to najlepszy serial na świecie. Uwielbiam też The Vampire Diaries. Świetny blog :)

    http://inna-historia-stefana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogladałam 2 sezony AHS i uwielbiam ten serial ! I z tych dwóch faktycznie, pierwszy wymiata :)

    kaleerie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Z seriali z listy to oglądam TW, PLL, GoT, Supernatural i mam zamiar zacząć oglądać Once Upon a Time. A tak to oglądam jeszcze The 100, The Originals, TVD, no i tam jeszcze kilka innych ;) Cudny wygląd bloga ♥
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio cała moja rodzina uzależniła się od "Wspaniałego Stulecia". Ogólnie, chyba wszyscy znają ten serial! Nawet moja pani od angielskiego nam się na lekcjach chwaliła że go ogląda XD Z seriali które ty oglądałaś, widziałam tylko Sherlocka. Niestety ostatnimi czasy, zostałam zarażona epidemią zwaną "Nie przełączaj mi sułtana!" i raczej zajmie mi trochę czasu zanim się z tego wygrzebię :P
    Pozdrawiam
    http://mylittlebigreviews.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Z tego wszystkiego co wymieniłaś to oglądałam tylko Sherlocka. Jest to bardzo ciekawy serial zwłaszcza że spodobał się mnie jak i mojej siostrze, chociaż mamy odmienne gusty i rzadko się ze sobą zgadzamy.
    Lubię tego serialowego i książkowego Holmesa. Serial jest bardzo klimatyczny i mega wciągający do tego stopnia że nie czuje się że jeden odcinek trwa prawie dwie godziny i w dodatku chce się więcej :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem typem serialowego człowieka, bo rutyna mnie nudzi, dlatego jak mam oglądać coś typu Mody na sukces, wolę spasować. Jednakże... Muszę przyznać, że ostatnio nadrabiam drugi sezon Once Upon a Time i jest coraz lepiej. Jennifer Morrison mnie przyciąga jak magnes, a dzięki zjawiskowemu Colinowi O'Donoghue nie ma opcji żebym zrezygnowała.. W czasie roku szkolnego oglądam też Grę o Tron i The Americans - szczerze polecam, to był mój strzał w dziesiątkę. Chciałam też zacząć House of Cards, Supernatural, ale to chyba muszę jeszcze odłożyć w czasie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oglądam Pretty Little Liars. To jest takie wciągające i jednocześnie fajnie się ogląda.
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne propozycje, na pewno coś obejrzę :)
    http://akinimodm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń