#SERIA WAKACYJNA - MOJE OBOWIĄZKOWE TYTUŁY

by - lipca 20, 2015


Każdy ma te seriale, filmy i książki które chce zobaczyć (czy przeczytać), ale nigdy nie ma na to czasu. Wakacje to najlepszy okres aby nadrobić te tytuły. W tym wpisie chciałabym podzielić się z wami moją listą książek:

ODKŁADANE OD DAWNA
John Ronald Reuel Tolkien

Ciężko jest się przyznać do nieprzeczytania tych klasyków. Chyba w końcu przyszedł na nie czas.


Ukochane pozycje przyjaciółki. Lśnienie i Carrie.

SAMOROZWOJOWE
Chciałabym przeczytać dużo książek na ten temat. Te są najważniejsze:

Jedna z najpopularniejszych pozycji. Jeśli skończę to na pewno zrecenzuję.


"Rewolucyjne techniki doktora Murphy’ego opierają się na sprawdzonej zasadzie: Jeśli uwierzysz w coś bez zastrzeżeń i możesz to zobrazować w swoim umyśle, usuniesz podświadome przeszkody, które powstrzymują cię przed osiągnięciem upragnionego celu, a twoja wiara stanie się rzeczywistością. "


Napisałam już post o nawykach. Mocno w nie wierzę, dlatego jest to obowiązkowa pozycja.

NA NOWO

Już o nich wspominałam. Ukochane książki ktore chciałabym przeżyć na nowo. Może po angielsku?

Jest to ostatni wpis z serii wakacyjnej. Kolejna seria jest już w przygotowaniu, ale zacznie się dopiero w połowie sierpnia. Mam dość dużo pomysłów na posty, ale jeśli chcecie coś dorzucić to zachęcam :)

You May Also Like

12 komentarze

  1. Gorąco polecam obie książki Tolkiena i Kinga. Są świetne. Ciekawe wydają mi się również te na temat samorozwoju. Czytałam niewiele takich, mimo że bardzo mi się podobają. Musze zaopatrzyć się w podobne.
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to ja książek Tolkiena nigdy nie czytałam. Mam zamiar to nadrobić! :D
    Książki samorozwoje zdają się być ciekawe. Zwłaszcza ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałam Hobbita i Władcę Pierścieni (tom 1). Filmy są fajne ( WP), ale w życiu juz nie sięgnę po książki Tollkiena. Nie podchodzą mi, choć wielu się nimi zachwyca.
    Kinga, czytałam Carrie, to już polecam z całego serca, jest świetna! A jeśli już jesteśmy przy Kingu, to czytałaś może 'Zieloną Milę'? Także jest świetna.
    Kolejnych nie znam, ale ta o nawykach wygląda ciekawie... Może znajdę ją gdzieś w pdf :D
    Ja na wakacje wzięłam sobie z biblioteki wszystkie części "Wiedźmina". Przeczytałam tom pierwszy, zaczełam czytać "Niezgodną" na kompie xd. Logiczne!
    Pozdrawiam!
    Ruciakowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Zielonej Mili" jeszcze nie przeczytałam, ale wciąż zachwycam się filmem :)

      Usuń
  4. Ja czytałam tylko Hobbita. Moim miesiącem czytania w wakacje jest sierpień. W lipcu leniuchuję a w sierpniu książki pożeram jak smok ;)
    Może skuszę się na Carrie, ale zobaczymy.
    Twój blog bardzo mi się podoba i chcę tu wpadać częściej ;)

    blogerkaphoto.blogspot.com

    Jeśli mój blog Ci się spodoba możesz zaobserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej powalił mnie wygląd twojego bloga świetny! Prosty ale bardzo fajny! Ja powróciłam niedawno do blogowania jak chcesz to zajrzyj : http://thesandie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie jestem fanką Tolkiena. Nie ważne czy chodzi o książkę czy o jej ekranizację. Dużo bardziej wole Sherlocka Holmesa oraz brytyjski serial oparty właśnie na tej właśnie powieści.

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  7. Hobbit i Władca Pierścieni to chyba moje ulubione książki tak samo filmy <3 Bardzo fajny blog, ciekawie piszesz, będę tu częściej wpadać. OBSERUJE i czekam na rewanż:)
    pozdrawiam Cię serdecznie!

    MÓJ BLOG
    Zapraszam do KOMENTOWANIA i OBSERWOWANIA!
    agixblogs1010.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Też miałam przeczytać parę książek przez wakacje, m.in. Grę o tron, ale nie wiem czy się zbiorę w końcu :D
    littlelayabout.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham czytać książki :) w te wakacje postanawiam przeczytać 2 książki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda na to, że mamy podobny gust czytelniczy :) Ja również lubię tego typu książki. W te wakacje postanowiłam pożyczyć od koleżanki wszystkie książki z serii Assassin's Creed - na podstawie gry komputerowej. Są już dwie, a jest ich z sześć. Może nie dam rady do końca wakacji, ale i tak chce je skończyć.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nominowałam Cię do LBA mam nadzieje ze odpowiesz na moje pytania http://fioletowa4444.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń