#SERIA WAKACYJNA - MOJE PLANY

by - lipca 07, 2015


Jeszcze przed wakacjami ustaliłam że spędzę ten czas inaczej niż zwykle (cały czas jednak głównie leże do góry brzuchem). Zrobiłam więc listę i stwierdziłam że wielką frajdę zrobi mi odhaczanie kolejnych osiągnięć. W tym wpisie postanowiłam podzielić się z wami moimi planami:

ZAŁOŻYĆ BLOGA
No bo czemu nie? Zawsze mnie do tego ciągnęło, więc postanowiłam spróbować i się nie poddawać. Ale blog jest głównie dla mnie. Mobilizuje mnie do działania, bo nie chce pisać o czymś o czym nic nie wiem. Więc tak, witam…

ROZWINĄĆ JAKĄŚ UMIEJĘTNOŚĆ
Jeszcze nie wiem jaką, ale pomału do tego dochodzę. Może tą umiejętnością jest pisanie? W końcu całkiem sporo piszę, więc na pewno można zaliczyć to do umiejętności. 

ODNOWIĆ ZNAJOMOŚĆ
Jakąkolwiek. Bo warto, zawsze warto. Pamiętacie swoją przyjaciółkę z podstawówki? Może fajnie by było do niej napisać? Sprawdzić jak się tam sprawy mają.

PRZESTAĆ BYĆ PUSTELNIKIEM
Zdradzę wam sekret: nie lubię ludzi. Nie dosłownie, ale wyjątkową trudność sprawia mi napisanie do nich wiadomości. Ale w końcu trening czyni mistrza…

PODUCZYĆ SIĘ
Bo matura chucha mi na kark. Boje się. Bardzo się boję i postanowiłam, że pracą pokonam strach. 

PRZETRWAĆ JOGĘ
Strasznie jej nie lubię, ale ma tyle dobrego w sobie że zacisnę zęby i może w końcu ją polubię.

KONTYNUOWAĆ DĄŻENIA
Do idealnej (według mnie i dla mnie) sylwetki. Przez ostatnie półtora roku udało mi się schudnąć osiem kilo. Wyglądam naprawdę dobrze, ale nie jestem jeszcze na mecie. Muszę jeszcze trochę schudnąć a potem dokończyć wyrabianie mięśni. 

PRZECZYTAĆ PRZYNAJMNIEJ 8 KSIĄŻEK
Już udało mi się przeczytać trzy, więc pewnie skończę z większą liczbą na karku.

JESZCZE RAZ PRZECZYTAĆ UKOCHANĄ SERIĘ
Mianowicie „Pieśń lodu i ognia”. Tylko jest mały haczyk. Te książki nie zaliczają się do moich ośmiu zaplanowanych.

NAPISANIE NOWEGO OPOWIADANIA (ALBO DOKOŃCZENIE STAREGO)
Pewnie tego nie wiecie, ale lubię pisać fantasy. Miałam kilka blogów z opowiadaniami, ale zawsze kończyłam na kilku rozdziałach, bo nie miałam samozaparcia. Efekt? Mnóstwo niedokończonych historii. W końcu przydałoby się jakąś skończyć.

Jak widać mam całkiem sporo tych planów. A jakie są wasze?


Ps Bardzo przepraszam za nieobecność, ale w tej chwili jestem na wakacjach i trochę nie mam internetu (ale też za bardzo mi się nie chce :) )

You May Also Like

6 komentarze

  1. A myślałam, że tylko ja boję się pisac do znjaomych haha :D fajny post ^^

    http://yukinephoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaga jest nudna ;/ Próbowałam jej tylko raz i wytrzymałam tylko około 10 minut xd

    http://lazurytoweniebo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ciekawe i ambitne plany :D Powodzenia! :D
    Moje nie są jakoś ambitne. Będę działała spontanicznie. ;)
    Masz świetny wygląd bloga. Bardzo mi się podoba ;)

    Zapraszam!
    Fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ambitne plany. U mnie też matura za pasem i jeszcze kilka dodatkowych egzaminów, ale puki co chce się cieszyć latem. Na zakuwanie jeszcze przyjdzie czas :)
    Co do opowiadań to zauważyłam właśnie, że w blogosferze nie ma za dużo takich z dłuższym stażem. Blogi, które mają co najmniej rok to albo przynoszą właścicielowi zyski albo ktoś naprawdę się w to wkręcił. Ja należę do tych drugich jak na razie, chociaż byłoby fajnie to połączyć. Ja uważam, że w pisaniu opowiadań najważniejsza jest systematyczność. Nawet jeżeli rozdział ma być nudny i nie wiesz co ma się zdarzyć pisz dalej. W trakcie mogą przyjść naprawdę świetne pomysły (ja tak mam prawie co tydzień) no i ciągle doskonalisz swoje umiejętności. Ja tak zrobiłam i trwam już prawie półtora roku. Czuję, że z każdym tygodniem jestem lepsza. Wiadomo, że jesteś amatorką, a blog ma ci pomóc stać się lepszym. Wytrwałość to droga do sukcesu w każdej dziedzinie.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne plany. Życzę powodzenia z blogiem. :) tez ostatnio chciałam odnowić stare znajomości... nadal wstydzę się napisać do kolegi, ale może spotkam się z nim i starą kumpela, bo tak jakoś tęsknię :d. Pewnie napiszesz hit! Tylko musisz dokończyć, a nie zaczynać nowe ;3 zapytałaś mnie o coś >> Todayistheend.blogspot.com masz tam odpowiedz.:)

    OdpowiedzUsuń