#1 TYGODNIOWA MAŁA CZARNA

by - sierpnia 16, 2015

Nie jest to pierwsza "Mała Czarna", ale i tak wyjaśnię o co w tym chodzi. Więc, jest to zbiór zdjęć z mojego tygodnia + ciekawych artykułów które przeczytałam. Dodatkowo parę rzeczy które użyłam, zrobiła i polecam.

WIĘC, CO TAM U MNIE?
Był to spokojny tydzień. Przepraszam za małą ilość zdjęć, ale wciąż muszę wyrobić sobie nawyk ich robienia. 
No więc, na początku tygodnia przyjechała do mnie koleżanka. Zjadłyśmy lunch w Vapiano i poszłyśmy sobie coś pokupować. Zdobyłam kredkę do ust oraz szminkę z MAC-a.

W środę pojechałam z rodzicami do parku, a kiedy wracaliśmy wstąpiliśmy do cukierni Nenette. Tworzą tam desery bez cukru, glutenu i niektóre wegańskie. Bardzo je lubię, więc ubezpieczyłam się na resztę tygodnia i kupiłam pięć ciast. 

Tak pomiędzy tymi "ekscytującymi" wydarzeniami, znalazłam czas na post na blogu i naukę.

No i oczywiście na spacery z moim pieskiem.

CIEKAWE ARTYKUŁY
W tym tygodniu za dużo nie czytałam, ale to przykuło moją uwagę:

W następnym tygodniu planuje wyjechać gdzieś jeszcze na weekend z rodzicami + czekają mnie zakupy do szkoły. Kupiłam już torebkę, a niewiele potrzebuję, więc nie wiem czy warto robić post na ten temat. 
We wtorek rusza seria szkolna. Nie wiem czy nazwać ją "Back to School". Co myślicie? Macie jakieś życzenia?

You May Also Like

4 komentarze

  1. Naszła mnie ochota na ciasto :D. W takich postach najbardziej lubię ciekawe linki, zawsze jestem ich ciekawa.
    Chętnie zobaczyłabym BTS. Lubię takie serie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super :) Pyszne te ciasta :D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej! Zacznijmy od tego, że fajny piesek, jak to rasa? Wygląd bloga jest świetny, kocham minimalizm, a tak pro po kogo najbardziej lubisz z gry o tron? :D

    pozdrawiam yumiko-miyu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piesek to pekińczyk, a z "Gry o tron" lubię Dany, Arye i Tyriona :)

      Usuń