KILKA ZMIAN

by - sierpnia 08, 2015


Ostatnio dużo myślałam nad blogiem i jego kierunkiem. Bardzo chciałam, aby był on częścią mnie, ale zauważyłam, że coraz trudniej jest mi pisać wpisy. Na samym początku miałam nadzieje że blog da mi pole do rozwoju, że prowadząc go stanę się lepsza, ale zdałam sobie sprawę, że nie zawsze się da. Ten tydzień był dość trudny z powodów rodzinnych. Porzuciłam dietę, ćwiczenia, motywacje. Moja rutyna wypadła z obiegu. I wtedy uświadomiłam sobie, że chce aby tutaj pojawiało się więcej informacji z życia. Nie będzie to blog lifestaylowy, ale mam nadzieje wprowadzić w niego trochę więcej mnie.

CO TO ZNACZY?
Mam wiele zainteresowań. Lubie nowe technologie, filmy i seriale, książki, kosmetyki… Mam nadziej wpleść trochę tego, aby nie był to blog czysto rozwojowy. DIV też nie zaszkodzi, jak i więcej postów. Postanowiłam że blog będzie cząstką mnie. Od następnego tygodnia wraca Tygodniowa Mała Czarna, ale będzie wyglądać trochę inaczej. Co myślicie o Ulubieńcach Miesiąca? Jeśli jesteście na tak, to jakie chcielibyście zobaczyć kategorie? Do tego będę starać się publikować trzy razy w tygodniu.

NOWY WYGLĄD
Stary był nudny. Wolicie nowy? Wciąż wiele rzeczy jest do zrobienia, ale wydaje mi się że zmierzam gdzieś. Dajcie mi trochę czasu, wymyśle nowe kategorie, uzupełnię stare i poukładam to wszystko. Może stworze facebooka?


Podoba wami się kierunek w którym zmierzam, czy powinnam zawrócić? Może macie własne pomysły?

You May Also Like

8 komentarze

  1. Mi Twój blog odpowiada taki, jaki jest, chociaż nie obraziłabym się za np. "Piątek z Klaudią" czy coś w tym typie. Wygląd też niczego sobie. Taki minimalizm jest najprzyjemniejszy dla oka.
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpisuję się pod poprzednimi komentarzami. Mi także podoba się tak jak jest, ale jednak jeśli potrzebujesz zmian to działaj!
    Powodzenia!
    Ruciakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej jestem za tym, abyś dodała cząstkę siebie. Niech to nie będzie blog typowo lifestyle, ale wciąż rozwojowy, wzbogacony jednak o Twoją osobowość, zainteresowania. Luźniejszy post wśród poważniejszych postów z pewnością nie zaszkodzi, a tylko wzbogaci bloga. Jeśli chodzi o ulubieńców... Jestem na nie! To mi się kojarzy z tanimi bloggerkami, które blogują dla zysków. Nie chcę, aby Twój blog taki był. Co do wyglądu: obecny jest okej. Podoba mi się. Aczkolwiek nie jestem na "nie" jeśli chodzi o zmianę.

    Pozdrawiam serdecznie!
    Aoi Akuma

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jak najbardziej za tym abyś zrobiła posty o swoich ulubieńcach. Moim zdaniem mogą to być filmy książki czy zespoły które w jakiś sposób cię inspirują, dają do myślenia. Uważam że to bardzo ciekawy temat do pisania postów.
    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny post, myślę ze to dobry pomysł zeby wprowadzić trochę czegoś nowego. pozdrawiam i zapraszam do mojej Fabryki Sztuki
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem jak Twój blog wyglądał wcześniej, ale teraz jest bardzo fajny i podoba mi się.
    Ulubieńcy? Jasne. Możesz dodać np. Książkę Miesiąca, film, piosenkę, zdjęcie, zajęcie, zwariowaną sytuację.. jest dużo możliwości ;)
    A propo postów.. oczywiście postąpisz jak zechcesz, ale pamiętaj żeby nie dodawać postów za często, bo to męczy.

    A tak trochę nie na temat posta - mam do Ciebie małą prośbę.
    Jak zrobiłaś coś takiego, jak masz w 'Kategoriach'? Długo szukam jakiegoś sposobu na stworzenie takiej listy podstron, ale nigdzie nie mogę tego znaleźć. Jak to zrobiłaś? Pomogłabyś mi?

    I dziękuję za odwiedziny u mnie.
    http://chabry-czarnowlosej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gabrielle
    Nie ja stworzyłam ten szablon, a nie znam się na HTML. Jak widać nie działa u mnie przycisk "Reply" i nie wiem co zrobić. Walczę z tym od wczoraj.
    Niestety nie jestem w stanie ci pomóc, ale na pewno znajdziesz coś w Google.

    OdpowiedzUsuń