LIEBSTER BLOG AWARD PO RAZ DRUGI

by - sierpnia 27, 2015

Już po raz drugi postanowiłam zrobić LBA, ponieważ zostałam nominowana przez pięć osób. Nie chce przedłużać, więc zaczynajmy :)

ZASADY
„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (ja nominuję tylko 3, które mnie interesują) informujesz je o tym oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”.

PYTANIA ODAEN BLOGER
1. Jak masz na imię?
   Klaudia :)
2. Ile czasu blogujesz?
   Ten blog ma już dwa miesiące, ale blogi zakładałam odkąd miałam 13 lat :)
3. Skąd taka nazwa bloga?
   Nie wiem. Pewnego dnia po prostu nazwa pojawiła się w mojej głowie, a ja zdecydowałam się stworzyć bloga. Wydawała mi się idealna. Prosta i łatwa w zapamiętaniu.
4. Skąd taki nick?
   Od nazwy bloga :)
5. Z jakiego jesteś województwa? 
   Z Mazowieckiego, a konkretnie z Warszawy.
6. Czy jesteś osobą pełnoletnią?
   Za trzy i pół miesiące będę :)
7. Czy znajomi wiedzą o Twoim blogu?
   Nie, nikt z rodziny i znajomych o nim nie wie.
8. Pracujesz czy uczysz się? 
   Uczę. Właśnie wybieram się do klasy maturalnej, a potem na studia.
9. Masz jakiegoś zwierzaka? 
   Tak, mam cudownego pieska (nazywa się Dino i jest pekińczykiem), chomika (Frytka) i dwie świnki morskie (Monę i Lizę)
10. Ile masz lat?
   Siedemnaście
11. Co sądzisz o blogu: blog-bloggerek.blogspot.com? 
   Ostatnio zauważyłam, że jest chyba zawieszony. Mam nadzieje, że autorka wróci :)

PYTANIA OD KASIULKI
1. Lubisz deszcz?
   Czasami. Choć często mnie denerwuje. Niefajnie jest wracać do domu przemoknięta...
2. Do czego masz szczególną słabość?
   W jakim kontekście? :) Chyba do moich zwierzaków, Marvela i "Gry o Tron"
3.  Jak wygląda Twoja wymarzona noc?
   Taka, którą prześpię, śniąc o czymś miłym.
4. Jaki byłby według Ciebie idealny dzień?
   Spędzony z rodziną lub znajomymi.
5. Chciał(a)byś mieć smoka? Czy wolał(a)byś inne zwykłe zwierzę?
   Lubię smoki. Chciałabym mieć jednego. Ewentualnie wilkora.
6. Lubisz mitologię?
   Czytałam Parandowskiego trzy razy,więc chyba już znasz odpowiedź.
7.  Jaki styl najbardziej Ci się podoba?
  Minimalistyczny, klasyczny. Mój ulubiony zestaw w tej chwili to spodnie z dziurami i czarna koszulka, bez nadruku :)
8. Masz jakieś swoje specjały, które dla innych są dziwne?
   Chodzi o zachowanie czy potrawy? Z zachowań to lubię mieć wszystko poukładane w życiu, co dla moich znajomych jest dziwne. Jak chcą gdzieś ze mną wyjść, to muszą mi to powiedzieć dzień w wcześniej :) Z potraw, to nie mam. Chociaż frytki ze śmietaną dla niektórych brzmią obrzydliwie :)
9. Jaka epoka historyczna najbardziej Ciebie interesuje?
   Starożytność, Pozytywizm i Czasy Współczesne
10. Jakie książki lubisz?
   Staram się nie ograniczać do jednej tematyki. Ale moją ulubioną, jest seria "Pieśni Lodu i Ognia".
11. Jakie filmy lubisz?
   Tak samo jak z książkami, nie ograniczam się. Jednak mam słabość do superbohaterów.

PYTANIA OD FIOLETOWEJ 4444
1. Twój ulubiony kolor?
   Czarny i niebieski
2. Ulubiony dzień tygodnia?
   Niedziela, bo wtedy mam najwięcej czasu dla siebie.
3. Ulubiony serial?
   "Gra o Tron", więcej w poście o serialach :)
4. Najfajniejsze książka która przeczytalaś?  Możesz wymienić kilka.
   Seria "Pieśni Lodu i Ognia". Jest niesamowita. A jeśli przeczyta się ją drugi raz, to odkrywa się zupełnie nową historie...
5. Masz rodzeństwo? Brat czy siostra?
   Nie, jestem jedynaczką
6. Kim jest osoba której najbardziej ufasz?
   Moja mama oraz najlepsza przyjaciółka (T.)
7. Lubisz ciszę? 
   Nie, lubię głośne miasta.
8.Czego nie da się kupić za pieniądze?
   Prawdziwej miłości i nie chodzi mi tylko o romantyczną.
9.Lubisz chodzić do szkoły?  Co byś w niej zmieniła? 
   Kocham chodzić do szkoły. Zmieniłabym tylko jej wygląd.
10. Masz drugie imię? Jak tak to jakie?
   Monika
11.Czy jest coś co jadasz codziennie? 
   Owoce i warzywa :) Oraz pije ciepłą wodę z cytryną.

PYTANIA OD HANIKO
1. Jakie jest twoje ulubione zwierzę? Dlaczego?
   Nie mam ulubionego. Kocham każde.
2. Gdybyś miał/a 3 życzenia do wykorzystania, co byś sobie zażyczył/a?
   Nie mam, więc wole się nie zastanawiać. 
3. Jaki jest twój ulubiony blog? 
   Nie mam jednego ulubionego. Czytam mnóstwo o różnej tematyce.
4. Masz ulubionego youtubera?
   Tak jak z blogami, nie. Oglądam ich wiele, więc nie jestem w stanie wybrać.
5. Prowadziłeś/aś już kiedyś bloga?
   Mnóstwo razy, ale w większości były to opowiadania.
6. Uważasz się za osobę towarzyską?
   To zależy od mojego humoru. Czasami lubie być wśród ludzi, ale niekiedy samotność brzmi kusząco.
7. Jakie jest twoje hobby?
   Lubię pisać i czytać. Projektuje sukienki, uczę się rysować. 
8. Uważasz tegoroczne wakacje za udane?
   Tak, bardzo.
9. Grasz w jakąś grę przeglądarkową?
   Kiedyś grałam w The Settlers, ale potem zrezygnowałam, bo zabierała mi za dużo czasu.
10. Jaki jest twój ulubiony deser?
   Jeśli już jem coś słodkiego, to najczęściej jest to beza albo sernik mamy.

PYTANIA OD ONA I ON
1 Masz rodzeństwo?
   Nie
2 Ile lat prowadzisz bloga?
   Ten mam dwa miesiące
3 Do jakiej szkoły chodzisz?
   Do liceum w Warszawie
4 Gdzie byłes/as w wakacje?
   Chorwacja, Wrocław, Wiedeń i Mikołajki
5 Jesteś w zwiąku? 
   Nie
6 Jaki jest twój ulubiony kolor?
   Czarny i niebieski
7 Masz zwierzątko?
   Tak, mam cudownego pieska (nazywa się Dino i jest pekińczykiem), chomika (Frytka) i dwie świnki morskie (Monę i Lizę)
8 Masz przyjacółkę/przyjaciela?
   Tak, mam przyjaciółkę i przyjaciela
9 Ulubiona pora roku?
   Lato i zima
10 Oglądasz jakieś seriale?
   Mnóstwo. Napisałam o tym post.
11 Podoba ci się nasz blog? http://onaon01.blogspot.com/
   Dopiero co go odkryłam, ale uważam że ma ciekawą tematykę.

MOJE NOMINACJE
2. Chce się żyć
3. Bo kocham czytać
4. Dreams lifestyle
5. Yumiko Miyu
6. My crazy colorful world
7. Ludzie samotni
8. Daryyl


MOJE PYTANA

1. Dlaczego blogujesz?
2. Jak znajdujesz czas na realizacje swoich pasji?
3. Przełomowy moment w twoim życiu?
4. Zrobisz sobie tatuaż?
5. Co cię ostatnio uszczęśliwiło? 
6. Do której klasy idziesz?
7. Grasz na jakimś instrumencie?
8. Masz ulubionego bloga?
9. Wygrałaś/eś coś kiedyś?
10. Ulubiona książka?
11. Cieszysz się na rozpoczęcie roku szkolnego?

Mam nadzieje że podoba wam się taki lekki wpis. Na jutro zaplanowałam coś innego :)
Zapraszam na Twittera!

You May Also Like

8 komentarze

  1. Dzięki.. :* niedlugo 18 ,staruszka! xd..

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie te odpowiedzi, ale pytania też niezbyt rozwinięte. Właściwie nie było o czym pisać.
    Strasznie zazdroszczę Ci, że byłaś w Wiedniu. To moje ulubione zagraniczne miasto, a tak dawno tam nie byłam...
    Heaven in Black | Truth of Thunder

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że trochę uzbierało Ci się tych nominacji :) Fajnie, że dowiedzieliśmy się o Tobie czegoś więcej :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję za nominację. pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny tag! :)

    Zapraszam http://anszelka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji, ciekawe odpowiedzi :) No i dziękuję, że mnie nominowałaś, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej :)
    (Mój blog)

    OdpowiedzUsuń