#2 TYGODNIOWA MAŁA CZARNA

by - września 13, 2015


Po raz kolejny pojawia się ta seria, w której wtajemniczam was w moje życie i podaje dalej artykuły które mnie szczególnie zainteresowały. Nie będzie to długa notka, bo mój tydzień był dość nudny.

WIĘC, CO U MNIE?
Drugi tydzień szkoły przeleżałam w łóżku. Złapałam jakąś paskudną grypę. Nie jestem z tego powodu szczęśliwa, ponieważ jestem w klasie maturalnej i straciłam dużo godzin. Ale przynajmniej w końcu mogę oddychać. Z tego powodu nie mam żadnych zdjęć, bo dominowały by chusteczki i chore selfie. 

A CO Z BLOGIEM?
Jak widzicie coraz rzadziej publikuje, ponieważ postanowiłam, że w czasie roku szkolnego posty pojawiać się będą dwa razy w tygodniu. W środy i niedziele. Następny jest już w przygotowaniu, są to moje sposoby na naukę. 

CIEKAWE ARTYKUŁY
Przepis na pieczony ryż z jabłkami
Odrobina Magii czyli 15 rzeczy które filmy o Harrym Potterze wniosły do mugolskiego świata
10 mitów na temat szkoły
Czas skończyć z mitem łatwych kobiet

Mam nadzieje, że następny wpis będzie dla was ciekawszy, a teraz zmykam. Trzeba przygotować się do szkoły :)

You May Also Like

7 komentarze

  1. Oho! Widzę, że ktoś tu czyta pana od jestkultury (swoją drogą, tęsknię za tą nazwą) i Volanta. Jak ja ich uwielbiam! Bardzo podobały mi się oba teksty, które podałaś.
    Życzę powrotu do zdrowia i czekam na post ze sposobami na naukę ;)
    Truth of Thunder | Heaven in Black

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obu czytam namiętnie. Uważam ich teksty za niezwykle wartościowe.
      Dziękuje, już czuje się lepiej :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak, warto sobie tego pana zapamiętać :)

      Usuń
  3. Fajna jest ta seria :D Czekam na więcej :) Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam to uczucie, cały zeszły tydzień tez byłam chora, ale jako bardzo zdesperowany maturzysta chodziłam do szkoły....No dobra, nie zobaczyłam ze jestem chora bo ciągle brałam tabletki. To nie jest dobry sposób, serio. Teraz jakoś wyzdrowiałam, ale ile chemii połknęłam to nie chcę wspominać :P
    chciałabym tak ,,rzadko" publikować! W najlepszych czasach nie dawałam rady dwóch notek na tydzień wydolić, a co dopiero teraz...masz naprawdę ambitne założenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj szybko do zdrowia kochana.
    Zerknęłam na dwa polecone artykuły. Ten o HP był bardzo fajny. Do tej pory nie zdawałam sobie sprawy jak na świat wpłynęła ta książka, choć od zawsze wiedziałam, że miała spory wpływ na mnie. To dzięki tej serii pokochałam czytania i zanurzyłam się w świat fantastyki.
    Widziałam też mity na temat szkoły. W większości nie uważam, żeby to były mity. Mam pogląd, że szkoła to narzędzie, które ma z nas zrobić maszynki do robienia kasy dla korporacji i rządów tak abyśmy nawet nie zdawali sobie z tego sprawy i w swojej niewiedzy byli szczęśliwsi.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń