ULUBIEŃCY MIESIĄCA - WRZESIEŃ 2015

by - października 02, 2015


Jakiś czas temu wpadłam na pomysł urozmaicenia tego bloga. Wiele z was mnie do niego zachęcało, ale też niektórzy byli negatywnie nastawieni. Mam nadzieje, że jednak sam post wam się spodoba, a jego forma nie odrzuci.
Postanowiłam podzielić się z wami okruszkami z mojego życia. Otóż, w tym poście przedstawię wam rzeczy które mnie zachwyciły, bądź zainteresowały. Podzieliłam to na kilka kategorii, nie cię nie żeby nic się nie pogubiło. Oto one:

Przyznam się, że nie widziałam za dużo w tym miesiącu, ale na nowo doświadczyłam "Dziewczyny z tatuażem" i jestem nawet bardziej zachwycona, niż za pierwszym razem. Więc jest to zdecydowany zwycięzca.
Czytałam dużo szkolnych tekstów. Mało mi się spodobało, ale aktualnie jestem na "Przedwiośniu", która jest naprawdę dobra. Trzeba przeboleć początek, ale jest to powieść mocno poruszająca. Jest to najlepsza książka jaką przeczytałam (właściwie jeszcze jej nie dokończyłam) w tym miesiącu.
Jak pisałam w poprzednim poście, zamówiłam całe mnóstwo kosmetyków naturalnych do twarzy. Przyszły dopiero we wtorek, więc nie jestem jeszcze w stanie ocenić ich jakości. Dlatego w tym miesiącu wygrywa zapach Yves Saint Laurent Black Opium. Kocham go od roku, ale mam wrażenie, że we wrześniu używałam go codziennie.
Zdecydowanie wygrywa Charlize Mystery jeśli mówimy o blogerach zawodowych. Natomiast z blogów amatorskich (jak mój) wybrałam Dzienniki Destiny VII, jako że nawiązałyśmy w tym miesiącu "współprace" (podobają wam się takie wpisy gościnne?). 
Najwięcej w tym miesiącu używałam iStudiez Pro. Więcej o tej aplikacji w poście pt. BACK TO SCHOOL - JAKIE APLIKACJE ZABRAĆ ZE SOBĄ?.
W tym miesiącu wygrywa styl typowo szkolny, co oznacza koszule i sweterki. Taki mój aktualny ulubieniec :)
"Każdy lot zaczyna się spadaniem." - George R.R. Martin
Z piosenki utkwiła mi w głowie Fall Out Boy - Centuries.

Podoba wam się takie urozmaicenie? A co myślicie o nowym wyglądzie? Wiem że często to zmieniam, ale próbuje dojść do ideału :) 

You May Also Like

11 komentarze

  1. Fall Out Boy <3 słuchałam prawie całe wakacje :D
    Ciekawy posmysł na wpis :)
    CHCE SIĘ ŻYĆ-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd jest super! :D
    Urozmaicenie także. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że na tym to właśnie polega i jestem mile zaskoczona. Ten pomysł bardzo mi się podoba! <3
    Blog i tak jest ostoją spokoju i minimalizmu, i za to go kocham :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się podoba :)
      I dziękuje za komplementy :*

      Usuń
  4. Jep, czytałam ,,Przedwiośnie" kilka razy i nie zrobiło na mnie wielkiego wrażenia. Może po pierwszym czytaniu to było całkiem ciekawe, Baryka to bohater raczej zwracający uwagę, ale nigdy nie wybaczę mu bycia taką mendą, nie obchodzi mnie że miał trudne dzieciństwo, jest mendą i tyle. Dzikus i czerwony do tego. Lubię tą książkę właściwie tylko za podejście historyczne, dzieje się w czasach które znam już z rodzinnych opowieści i pomaga sobie w wyobrażaniu wielu rzeczy, jak żyli wtedy moi przodkowie. Bo prapradziadek tak jak Baryka poszedł walczyć, bo chodził po takim samym kraju jak on, po tych drogach i smętnych miastach, i też pewnie myślał o naprawie i odrodzeniu kraju...To takie bliskie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie także Baryka irytuje, ale książkę lubię bo pokazuje realia i daje do myślenia :)

      Usuń
  5. Twój blog jest świetny! Bardzo mi się podoba :) Z pewnością będę tu zaglądać częściej. Jak coś to tutaj jest mój blog :)
    http://aleksandrabryczkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię czytać posty typu ulubieńcy :D Fajnie mi się to czytało i mogą niektóre polecone przez ciebie rzeczy się przydać :D Pozdrawiam :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do LBA. Szczegóły pod tym postem:
    http://zdrajca-gw.blogspot.com/2015/10/lba-cztery-nominacje.html
    Pozdrawiam, Ruciakowa :D

    OdpowiedzUsuń