ULUBIEŃCY MIESIĄCA - PAŹDZIERNIK 2015

by - listopada 08, 2015

Dziś na blogu, po raz kolejny, pojawiają się ulubieńcy miesiąca. Przyznam, że się tu trochę rozleniwiłam (choć tylko w 20% jest to wina lenistwa). Nie publikuje prawie wcale i trochę zaczęło mi tego brakować.
Był to bardzo pracowity miesiąc, w którym wróciłam do wielu starych nawyków i przyzwyczajeń, ale także przedmiotów i seriali. Chciałabym się dziś z wami tym podzielić. Więc zaczynajmy:

Pewnego jesiennego wieczoru, przypomniałam sobie że mam wykupione HBO GO (zazwyczaj służy mi tylko w okresie „Gry o Tron”). Więc zajrzałam tam, w poszukiwaniu jakiejś formy spędzenia czasu. Dość długo zajęło mi zdecydowanie czy wole zobaczyć po raz trzeci „Strażników Galaktyki”, czy może jednak poznać coś nowego, czytaj „Tajemnice lasu”. Postawiłam na nowość i pozwólcie że sobie teraz pogratuluje. Choć miałam nadzieje na lekką bajkę, odkryłam coś zupełnie innego. Lubię o tym myśleć, jako o  drwinie z „happy endów”. Bardzo polecam.
Jakiś czas temu porzuciłam seriale „The Flash” i „Arrow”, jednak mój kolega namówił mnie do powrotu. Jak w przypadku Flash-a jestem zadowolona, to Arrow przypomniał mi tylko dlaczego go porzuciłam. Więc jego akurat nie polecam, ale biegającego chłopaka jak najbardziej.
Niestety przeczytałam same lektury oraz jedną książkę, która strasznie mi się nie spodobała. Nazywa się "Pocałunek Kier" i naprawdę jej nie polecam. Język jest straszny, akcja nudna, nieprzyjemnie się czyta. Miałam ochotę porzucić ją w połowie, ale zostałam bo nie lubię tego robić.

Tu mam aż trzech ulubieńców i wszyscy pochodzą z tej samej firmy. Chodzi mi o MAC-a. Te rzeczy kupiłam już dawno, ale nie używałam ich zbyt często. To dwie szminki i jedna konturówka do ust. Szminki są w kolorze: Pure Zen i Cherish. Niesamowicie dobrze działają. Rozprowadzają się i schodzą równomiernie oraz pokrywają wszystko. Trwałość też jest świetna. Kredka jest koloru Dervish i także spełnia wszystkie wymagania.

Czytam Zombie Samuraia, czyli Pawła Opydo już od roku. Uważam że jest absolutnie fenomenalnym blogerem, ale ostatnio odkryłam jego kanał na YouTubie. Szczególnie polecam recenzje „50 twarzy Greya”.
W środę założyłam instagrama blogowego, więc wybór jest oczywisty. Zapraszam! Mój nick to czarna_kropka.
Jako że w poprzedni piątek byłam na imprezie hallowinowej, postanowiłam za kostium tygodnia wybrać moje przebranie, czyli postać Harley Quinn. Kobieta z komiksów DC. Pojawia się w filmie Suicide Squad, zwiastun tu.
Usta zamykają się wtedy, gdy mają do powiedzenia coś ważnegoPaulo CoelhoCzarownica z Portobello” (książka już czeka przy mojej szafce nocnej)

Macie jakiś ulubieńców? Szczególnie czekam na książki :)


You May Also Like

11 komentarze

  1. Super :D Fajnie, że dajesz rzeczy, które lubisz, ale też, których nie lubisz i nie polecasz :) Lubię te posty, bo mogą odkryć coś nowego dla siebie :) Pozdrawiam :D :D :D
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze tylko dodam, że polecam film pod tytułem: "Biała jak mleko, czerwona jak krew" Cudowny, wzruszający film :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawi ulubieńcy!


    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubieńcy, zwłaszcza te szminki! Cudowne kolory...
    Zapraszam do siebie: xxpretywomanxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Strażników Galaktyki ubóstwiam wręcz. Najlepsze połączenie komedii i akcji mimo trochę schematycznej fabuły to i tak reszta wszystko przebija w szczególności oryginalność postaci. Flasha nie oglądałam, ale chyba kiedyś muszę zacząć, bo widziała Arrowa i pierwszy sezon bardzo mi się spodobał poza całym rozwiązaniem tego przedsięwzięcia myślałam, że to będzie na większą skalę i z jakiegoś bardziej istotnego powodu. Drugi sezon jestem gdzieś na ostatnich odcinkach, ale rzadko już oglądam, bo za dużo osób wstało z martwych i zaczęło mi to przypominać brazylijską telenowele tylko z trochę większą ilością ran po strzałach i śmierci.
    Pozdro.
    http://dziennikidestiny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Wprost wielbię Pawła Opydo za jego nową serię na YT! Za to lubię się sugerować Twoimi ulubieńcami miesiąca, bo wydają mi się bardzo przemyślane (przemyślani?) a poza tym sporo nam to o Tobie mówi ;)
    Pozdrawiam i życzę przetrwania w obliczu próbnych matur!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten cytat! <3
    Zapraszam do mnie: http://eff-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten cytat! <3
    Zapraszam do mnie: http://eff-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam ten cytat! <3
    Zapraszam do mnie: http://eff-blog.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !
    http://want-cant-must.blogspot.com/
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie tu u ciebie :) Chyba zostane tu dłużej!

    konieckropka-bookgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń