CO TAM U MNIE?

by - czerwca 30, 2016

Jako że nie było mnie tu od siedmiu miesięcy, postanowiłam że przed jakimkolwiek postem organizacyjnym, uaktualnie (czy to słowo w ogóle jest poprawne?) was co do mojej sytuacji życiowej. 


NAPISAŁAM MATURĘ
___________
Tak, oto ja dumna(?) maturzystka przeżyłam właśnie najbardziej stresujący miesiąc w moim życiu. Wciąż czekam na wyniki, ale jestem pewna że zdałam. Bardziej martwię się natomiast o wynik. 

MAM NOWEGO PSA
___________
Ci którzy dokładnie czytają mój blog wiedzą że posiadam dziesięcioletniego pekińczyka. Nazywa się Dino i od jakiegoś czasu ma siostrę, Zosię. Ma trzy miesiące i jest to Cavalier King Charls Spaniel. Jedyne o czym warto by było jeszcze wspomnieć to to że jest ona nieznośna, oraz że nie wyobrażam sobie mojego życia bez tej kulki.

CHODZĘ NA PRAWKO
___________
Od jakiegoś miesiąca. Właśnie skończyłam teorie i jutro zaczynam jazdy. Już nie mogę doczekać się papierów :)

MAM REMONT W MIESZKANIU
___________
Taki całkowity, bo z burzeniem ścian. Jest to bardzo męczący czas dla całej rodziny. Każdy ma więcej obowiązków, i mniej czasu dla siebie szczegulnie odkąd mamy szczeniaka. 

PO CO O TYM PISZĘ
___________
Pewnie wielu z was to nie obchodzi, ale w tym poście pojawia się wiele istotnych informacji związanych z blogiem. 

  • Nie mam za dużo czasu
  • Oczekujcie słodkich zdjęć Zosi :)
  • Nowe pomysły na posty

Przy tym ostatnim punkcie się zatrzymam. Czy chcecie post o moich przeżyciach maturalnych? A może o moich zmianach w pokoju i jak je planuje? Albo jak skutecznie uczyć się na prawko? Co oznacza mały pies? Co dała mi matura? Jeśli chcecie któryś z tych postów śmiało piszcie w komentarzach. A może macie własne pomysły? Chętnie spełnię wasze życzenia :) 

Wiem że ten post to nie jest coś na co czekaliście, ale muszę najpierw jakoś się zorganizować. Jeli macie jakieś pomysły na wpisy to naprawdę posłucham. Ja sama mam kilka, ale chce wiedzieć czego wy oczekujecie.
Ps Wolicie zdjęcia z napisami czy bez?

You May Also Like

5 komentarze

  1. Mam nadzieję, że wyniki będą jak najwyższe ;) ja ostatnio też mam w swoim domu zwierzyniec. Mianowicie 5 małych kotków. Po prostu ekstra! xd nwm, post możesz napisać o swoim pokoju, lanach na niego czy ogólnie opisać remont. Ale decyzję zostawiam tobie :)
    Pozdrawiam
    BookGirl
    konieckropka-bookgirl.blogspot.com
    stay-with-me-if-you-remember.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 kotków?! <3 Zazdroszczę i jednocześnie życzę dużo energii :)

      Usuń
  2. Kropeczko! To świetnie że się nie martwisz - ja np. bardzo. 5 lipca czekam na twoje sprawozdanie z matury. Nie chcę za bardzo na ciebie naciskać, więc napisz w nim wszystko co chcesz, a przede wszystkim odpoczywaj. W końcu zasłużyłaś! ;)
    O, prawko? To cudownie, gratulacje. Ja utknęłam. Teoria wchodzi ale z praktyką jest bardzo źle w moim przypadku :( parę razy przez to nawet płakałam.
    No nic, fajnie że Dino ma siostrę. Mam nadzieję że dobrze się dogadują.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno u Ciebie nie byłam,ale super,że tyle zmian.. prawko,matura ;) super :)

    CHCE SIĘ ŻYĆ

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli jesteś pewna, że zdałaś to WIELKIE GRATULACJE. Na pewno wyniki będą zadawalające :) Masz już dwa pieski ♥ Ja nawet jednego mieć nie mogę. Taki szczeniaczek musi być cudowny, ale wymaga dużej opieki i tak jak napisałaś potrafi być nieznośny. Prawo jazdy..super. Życzę zdania za pierwszym razem :D Remont to trudny czas, szczególnie taki duży remont. W pełni rozumiem Twoją przerwę w pisaniu bloga. Cieszę się, że już wróciłaś. Jeżeli chodzi o te pomysły na posty to wszystkie przeczytam z chęcią :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń