PIERWSZE URODZINY BLOGA

by - czerwca 22, 2016

Dlaczego wróciłam? 22 czerwca 2015 ( dokładnie rok temu) napisałam pierwszy wpis. Dziś, rok później, rozumiem.

_______
Kiedy publikowałam ten pierwszy post byłam pełna nadziei i optymizmu. Myślałam że niedługo zdobędę masę czytelników. Kto wie, może gdybym była konsekwentna, to coś by z tego wynikło. Teraz jednak rozumiem że moje podejście było złe. Chciałam by ten blog dawał coś ludziom, ale w zamian wymagałam czegoś od was. Cieszyłam się gdy licznik komentarzy rósł i złościłam gdy stał w miejscu.
Czytając ten wpis pewnie myślicie że wracam na miesiąc i znów odejdę. Może tak, kto wie jak to wszystko się potoczy? Prowadzenie bloga wymaga dużo czasu, a ja czasem go nie mam. Ale mam zapał. Chce pisać lepsze teksty, dawać wam coś od siebie. Mam zamiar pracować nad każdym wpisem 3 razy ciężej. Czy mi się uda? Przekonamy się już niedługo.
Jeden wpis w tygodniu. Dla niektórych wydawać by się mogło że to mało, ale każdy wpis wymaga pracy i czasu. Jeśli chce tworzyć pełnowartościowe treści, to nie mogę publikować czegoś codziennie. Mój zapał szybko by się skończył, a ja pragnę aby ten blog trwał.

Postaram się dać z siebie wszystko, a w zamian proszę teraz jedynie o wyrozumiałość gdy coś mi się nie uda.

You May Also Like

8 komentarze

  1. Cieszę się, że znowu coś napisałaś. :)
    Ciężko jest znaleźć prawdziwych obserwatorów, ale mam nadzieję, że szybko Ci się uda. Powodzenia! :D
    Jak po maturze? Chyba w tym roku pisałaś, tak? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kropeczka! Jak miło że jesteś :) Trzymam kciuki żebyś wytrwała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wróciłaś! Jak to dobrze ^^
    Właśnie się zastanawiałam - tak się przygotowywałaś do tych matur i jak ci poszło? Wiem, że wyniki już niedługo bo sama czekam, ale moje przygotowania to było nic w porównaniu do twoich.
    Chętnie bym coś u ciebie przeczytała ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wróciłaś! ^^ Życzę ci wytrwałości w pisaniu ;) Właśnie, nie musisz pisać czegoś na siłę, kiedy nie chcesz. Warto poczekać nawet miesiąc na jakiś superowo fajny epicki mega gigant extra post, niż czytać codziennie jakieś wyprute wypociny xd
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cieszę się, że wróciłaś :) Rozumiem ^^ Każdy musi trochę odpocząć. Czekam na kolejne, pełne nowej energii posty. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! Fajnie, że jesteś z powrotem. Ja też zrobiłam sobie dłuższą przerwę i niedawno wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, wróciłaś! Już myślałam że nigdy nie napiszesz tej notki xd Życzę powodzenia, i totalnie cię rozumiem. Nie zawsze jest czas na pisanie, ogarnięcie bloga, komentarze i to wszystko, pomysły... Masakra. Dlatego nie spiesz się, publikuj kiedy masz ochotę!
    Pozdrawiam
    Fotoreporterka :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w spełnieniu swojego postanowienie ;) Życzę Ci też dużo weny do postów i natchnienie, żebyś dokładnie wiedziała, co chcesz napisać ;)

    zycieniegryzie-neatea.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń