ULUBIEŃCY MIESIĄCA - CZERWIEC 2017

by - lipca 05, 2017

Dawno mnie tu nie było… Ale wróciłam, bo kocham tworzyć, pisać i łączyć się z wami. Mam nadzieje, że jest tu jeszcze ktoś, kto o mnie pamięta. A jeśli są tu jacyś nowi czytelnicy, to chciałabym was serdecznie powitać na moim blogu.


FILMY/SERIALE
_____________
Oj… dużo tego. Jeśli miałabym wybrać tylko jeden serial, to ostatnio zachwyciłam się Amerykańskimi Bogami. Jeden z najlepiej wykonanych od lat dzieł telewizji amerykańskiej. Jest absolutnie cudowny i polecam go każdemu. Przekracza tyle granic, jednocześnie sprawiając, że po każdym odcinku człowiek ma ochotę na więcej… Nie wiem, jak wytrzymam do drugiego sezonu…

KOSMETYKI
____________
Jako że właśnie wróciłam z wakacji, mogę od razu polecić wam najlepszy filtr jaki w życiu stosowałam. Innoaesthetics Sunblock UVP 50+ jest cudowny, ale trudno dostępny w Polsce. Jednak bardzo polecam do cery tłustej.

APLIKACJA
____________

Forest to aplikacja, która w sesji uratowała mi życie. To taki timer który blokuje nam telefon lub przeglądarkę na wybrany przez nas okres czasu. Czyli nie ma Instagrama, Facebooka i innych rozpraszacz.

Ok, to wszystko z moich ulubieńców miesiąca! Niedługo kolejny post, a w międzyczasie zapraszam na mojego Instagrama!


You May Also Like

1 komentarze

  1. Mam nadzieję, że już nie będziesz robić takich przerw. :) Bardzo lubię Twojego bloga i cieszę się, że wróciłaś. :D

    OdpowiedzUsuń